Advertisement

עידן ורד הכוכב האדום / בית"ר ירושלים מחזיקת גביע המדינה 2008/09 - אלון תורג'מן הוא הבאנקר הגדול של עטר בהתקפה, כשעידן ורד נמצא בתמונת ההרכב ואם יפתח יבוא על חשבון דינו אנדלובו.

עידן ורד הכוכב האדום / בית"ר ירושלים מחזיקת גביע המדינה 2008/09 - אלון תורג'מן הוא הבאנקר הגדול של עטר בהתקפה, כשעידן ורד נמצא בתמונת ההרכב ואם יפתח יבוא על חשבון דינו אנדלובו.. גם בזמנים פחות טובים תמיד חשוב ליהנות מהדרך. אתם יודעים שגם אתם מתגעגעים אליו. גם עידן ורד צפוי להגיע. הקשר הישראלי הצטרף לקבוצה הקנדית המשחקת בליגה הצפון אמריקאית ויתאמן אצל בנו של קני דלגליש ואחיו של סטיב נאש. טבלאות מעוד מאות ליגות מרחבי ישראל והעולם.

כבר ארבעה חודשים שמייבשים אותי פה. אתר מכבי תל אביב פרומו: עידן ורד שוב ישב 90 דק' על הספסל של קבוצתו כשזו ניצחה את ווזדווואץ' ופתחה פער של 18 נק' בפסגה בדרך לאליפות נוספת (אלא אם כן יקרה משהו באמת בלתי צפוי). הבנתי שבביתר מצאו תירוץ יפה להיפרד מעידן ורד, כאשר במועדון לא רוצים לקבוע למאמן הבא, כלומר ארווין קומאן, מי יהיה בסגל השחקנים. ורד היה בן 16, שחקן נערים א' בהכח רמת גן, כשקבוצתו פגשה את ביתר ירושלים.

גיקדום 18.08.2011: איפה שרכבות דמיוניות נוסעות עם רובוטים ...
גיקדום 18.08.2011: איפה שרכבות דמיוניות נוסעות עם רובוטים ... from farm5.static.flickr.com
הקבוצה הסרבית הפסידה היום 2:1 לקייראט בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, כאשר הקשר הישראלי משלים 70 דקות. אז עידן שולח לכם על גבי הרשת מסר מחמם ש: אתם יודעים שגם אתם מתגעגעים אליו. עידן ורד עוזב את הכוכב האדום, אסטרה ודינמו בוקרשט הגישו הצעות. ורד נולד ברמת גן והחל לשחק כדורגל בקבוצת הילדים של מכבי תל אביב. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות עידן ורד באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! עידן רפאל חביב בימוי ועריכה: בעונה שעברה היא הודחה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית על ידי בורדו, ובסיבוב המוקדמות הראשון גברה על הכוכב האדום בלגרד, שבשורותיה שיחקו אז פרדראג ראיקוביץ' ועידן ורד.

חיכיתי לשחרור הזה תקופה ארוכה.

כבר ארבעה חודשים שמייבשים אותי פה. המאמן זוראן פיליפוביץ' היה חלוץ גדול בכוכב האדום בלגרד בשנות השבעים ובפורטוגל בשנות השמונים. בגביע לאומת זאת הכוכב האדום ספגו השפלה בבית אחרי שפורקו 5:1 על ידי בוראץ. ועל השלג לידו הוא שרבט (לבעלי עין חדה במיוחד) את המילה israel. ורד תכנן מראש לספוג את האדום כדי לשחק נגד מכבי בגביע. בעונה שעברה היא הודחה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית על ידי בורדו, ובסיבוב המוקדמות הראשון גברה על הכוכב האדום בלגרד, שבשורותיה שיחקו אז פרדראג ראיקוביץ' ועידן ורד. בנערותו הוא עבר למחלקת הנוער של הכח עמידר רמת גן וכן שיחק בנבחרת הכדורגל של תיכון בליך. ההתקדמות של הקבוצה במסגרת האירופית יחד עם העובדה שהליגה הקזחית נמצאת כבר בעיצומה (מחזור 18) מציבות מכשול לא פשוט בפני הצהובים ומעידות על יריבה שאסור לזלזל בה. אז עידן שולח לכם על גבי הרשת מסר מחמם ש: כזכור, הנשיא העשיר של הקבוצה הקזחית הביע עניין בורד ואף הציע מיליון דולר עבורו אבל בכוכב האדום הודיעו כי הוא אינו למכירה. מועדון הכדורגל הכוכב האדום בלגרד היא קבוצת כדורגל סרבית מעיר הבירה בלגרד, המשחקת בליגת העל הסרבית. פוסטים אודות הכוכב האדום בלגרד שנכתבו על ידי הופמן. אחרי עונה מלאת טלטלות ובעיקר חוויות קשות, קפטן ביתר ירושלים התראיין לפודקאסט מחליטים מהבטן עם פיני גרשון וסיפר על עתידו המעורפל בקבוצה מהבירה, האכזבה נראה כי החוויות של הקפטן בשנים האחרונות שכללו עונות לא פשוטות במכבי חיפה, הכוכב האדום בלגרד, אוטווה פיורי הקנדית וביתר.

בגביע לאומת זאת הכוכב האדום ספגו השפלה בבית אחרי שפורקו 5:1 על ידי בוראץ. תוצאות ספורט של ענפים נוספים מישראל והעולם, תוצאות כדוריד, תוצאות כדורעף, תוצאות טניס, תוצאות הוקי, תוצאות בייסבול ותוצאות פוטבול. אתם יודעים שגם אתם מתגעגעים אליו. עוד לפני בורדו, עברה קאיראט בסיבוב הראשון את הכוכב האדום בלגרד (בה שיחק עידן ורד) ובסיבוב השלישי את אברדין הסקוטית. אז עידן שולח לכם על גבי הרשת מסר מחמם ש:

כריסטיאנו רונאלדו: אימו של הכוכב נגד ג'ורג'ינה רודריגס ...
כריסטיאנו רונאלדו: אימו של הכוכב נגד ג'ורג'ינה רודריגס ... from sport1images.maariv.co.il
עידן ורד, משה חוגג (צילומים: פוסטים אודות הכוכב האדום בלגרד שנכתבו על ידי הופמן. טבלאות מעוד מאות ליגות מרחבי ישראל והעולם. ביומנו האישי של עידן ורד מסומן משחק אחד בטוש זוהר, רגע מכונן בקריירה המתהווה שלו. שם בין ההרים ובין כפרים אתה עובר שדות פתוחים מלאים בתות וריח גשם מתגבר עוד הצעיף שלי על צווארך שומר מפני רוחות מזרח קרות הלוואי השמש. הוא מצטרף לשחקני החיזוק קובי מויאל, יעקב בריהון ודן מורי. בעקבות הפרסומים בתקשורת על הגעתו הצפויה של חברו לקבוצה למכבי תל אביב, עיתונאים ישראלים. המאמן זוראן פיליפוביץ' היה חלוץ גדול בכוכב האדום בלגרד בשנות השבעים ובפורטוגל בשנות השמונים.

בנערותו הוא עבר למחלקת הנוער של הכח עמידר רמת גן וכן שיחק בנבחרת הכדורגל של תיכון בליך.

ועל השלג לידו הוא שרבט (לבעלי עין חדה במיוחד) את המילה israel. כעת עומדות בפני ורד שתי אופציות: אחרי עונה מלאת טלטלות ובעיקר חוויות קשות, קפטן ביתר ירושלים התראיין לפודקאסט מחליטים מהבטן עם פיני גרשון וסיפר על עתידו המעורפל בקבוצה מהבירה, האכזבה נראה כי החוויות של הקפטן בשנים האחרונות שכללו עונות לא פשוטות במכבי חיפה, הכוכב האדום בלגרד, אוטווה פיורי הקנדית וביתר. יש לי רצונות ושאיפות ולכן הגיע הזמן לעבור לתחנה הבאה, זאת קריירה של כדורגלן ואני מכיר בזה. כעת ורד נמצא בבעיה מאחר ושוק השחקנים סגור, למעט הליגות בשיחה מסרביה סיפר ורד לישראל היום על השתלשלות העניינים: הבנתי שבביתר מצאו תירוץ יפה להיפרד מעידן ורד, כאשר במועדון לא רוצים לקבוע למאמן הבא, כלומר ארווין קומאן, מי יהיה בסגל השחקנים. הכוכב האדום בלגרד שיחררה היום (ג') את הקשר עידן ורד, לאחר שרשם בשורותיה בחודשים האחרונים 10 הופעות שבמהלכן כבש שער אחד. עבדו עליכם ואין למי להתלונן? אחרי שעזב את הכוכב האדום בלגרד, הקשר הישראלי, עידן ורד. איך הפך הלב האדום לילד הרע? היכנסו לאתר גם דרך הסלולר לחווית האזנה ניידת. ביומנו האישי של עידן ורד מסומן משחק אחד בטוש זוהר, רגע מכונן בקריירה המתהווה שלו. ורד נולד ברמת גן והחל לשחק כדורגל בקבוצת הילדים של מכבי תל אביב.

עידן ורד, משה חוגג (צילומים: לעבור לליגה הרוסית או לליגה הפולנית, המקומות היחידים באירופה אליהם הוא יכול עדיין לעבור. אתם יודעים שגם אתם מתגעגעים אליו. עידן ורד עוזב את הכוכב האדום, אסטרה ודינמו בוקרשט הגישו הצעות. גם עידן ורד צפוי להגיע.

אופטימיות לגבי צירוף ורד. רטן שינה גישה
אופטימיות לגבי צירוף ורד. רטן שינה גישה from img.mako.co.il
עידן ורד שוב ישב 90 דק' על הספסל של קבוצתו כשזו ניצחה את ווזדווואץ' ופתחה פער של 18 נק' בפסגה בדרך לאליפות נוספת (אלא אם כן יקרה משהו באמת בלתי צפוי). לעבור לליגה הרוסית או לליגה הפולנית, המקומות היחידים באירופה אליהם הוא יכול עדיין לעבור. ורד נולד ברמת גן והחל לשחק כדורגל בקבוצת הילדים של מכבי תל אביב. היכנסו לאתר גם דרך הסלולר לחווית האזנה ניידת. מועדון הכדורגל הכוכב האדום בלגרד היא קבוצת כדורגל סרבית מעיר הבירה בלגרד, המשחקת בליגת העל הסרבית. הוא מצטרף לשחקני החיזוק קובי מויאל, יעקב בריהון ודן מורי. אתם יודעים שגם אתם מתגעגעים אליו. ועל השלג לידו הוא שרבט (לבעלי עין חדה במיוחד) את המילה israel.

כזכור, הנשיא העשיר של הקבוצה הקזחית הביע עניין בורד ואף הציע מיליון דולר עבורו אבל בכוכב האדום הודיעו כי הוא אינו למכירה.

אמיר אדרי, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טוואטחה, אביחי ידין, ג'ואל דמאו, חן עזרא, יניב קטן, אלון תרג'מן ודינו אנדלובו (עידן ורד). גם בזמנים פחות טובים תמיד חשוב ליהנות מהדרך. שם בין ההרים ובין כפרים אתה עובר שדות פתוחים מלאים בתות וריח גשם מתגבר עוד הצעיף שלי על צווארך שומר מפני רוחות מזרח קרות הלוואי השמש. עידן ורד עובר תקופה לא פשוטה. ורד היה בן 16, שחקן נערים א' בהכח רמת גן, כשקבוצתו פגשה את ביתר ירושלים. בסיטואציה שנוצרה זו הבחירה האידיאלית עבורי. אז עידן שולח לכם על גבי הרשת מסר מחמם ש: אחרי עונה מלאת טלטלות ובעיקר חוויות קשות, קפטן ביתר ירושלים התראיין לפודקאסט מחליטים מהבטן עם פיני גרשון וסיפר על עתידו המעורפל בקבוצה מהבירה, האכזבה נראה כי החוויות של הקפטן בשנים האחרונות שכללו עונות לא פשוטות במכבי חיפה, הכוכב האדום בלגרד, אוטווה פיורי הקנדית וביתר. ורד תכנן מראש לספוג את האדום כדי לשחק נגד מכבי בגביע. מועדון הכדורגל הכוכב האדום בלגרד היא קבוצת כדורגל סרבית מעיר הבירה בלגרד, המשחקת בליגת העל הסרבית. איך הפך הלב האדום לילד הרע? כעת ורד נמצא בבעיה מאחר ושוק השחקנים סגור, למעט הליגות בשיחה מסרביה סיפר ורד לישראל היום על השתלשלות העניינים: טעות טיפשית של ורד אבל לא מכוונת.

טעות טיפשית של ורד אבל לא מכוונת עידן ורד. הבנתי שבביתר מצאו תירוץ יפה להיפרד מעידן ורד, כאשר במועדון לא רוצים לקבוע למאמן הבא, כלומר ארווין קומאן, מי יהיה בסגל השחקנים.

Posting Komentar

0 Komentar